Husar Rotor
Wybierz wariant produktu:
Poszczególne warianty mogą różnić się ceną
Obowiązkowe pola oznaczone są symbolem - *
Kod produktu: M0824
Cena dostawy dotyczy tego produktu (w wybranym wariancie - jeśli dotyczy). Może się ona zmienić po dodaniu innych produktów do koszyka.
Administratorem danych osobowych jest Motonita Maciej Brzozowski. Przetwarzamy je w celu przesłania odpowiedzi na zapytanie. Więcej informacji dotyczących przetwarzania danych osobowych znajduje się w polityce prywatności.
Opis
Model HUSAR ROTOR to stylowe, klasyczne, solidne rękawice, o krótkim fasonie. Wykonane z naturalnej skóry bydlęcej, najlepszego gatunku PREMIUM A+. Skóra jest bardzo cienka, dzięki czemu zapewnia pewny chwyt i dobre wyczucie motocykla. Jednocześnie jest wyjątkowo wytrzymała, co zapewnia kierowcy maksimum bezpieczeństwa.
- skóra bydlęca klasy PREMIUM A+ mocna i miękka zapewniająca pewny chwyt i wyczucie motocykla,
- otwory wentylacyjne zapewniające cyrkulację powietrza
- poduszkowe ochraniacze kostek, absorbujące energię niewielkich uderzeń
- krótki fason rękawicy do wpuszczenia w rękaw kurtki
- regulacja i zapięcie w nadgarstku za pomocą rzepa,
- zgrubienia na wewnętrznej części dłoni podnoszące poziom ochrony przed przetarciem,
- rękawice, dzięki swojej anatomicznej budowie, idealnie dopasowują się do dłoni
- atłasowa wyściółka o właściwościach termicznych gwarantuje wygodne zakładanie i zdejmowanie nawet przy spoconej dłoni (nie przykleja się),
Rękawiczki HUSAR ROTOR znajdą zastosowanie na każdym rodzaju motocykla szosowego.
Rękawice marki HUSAR to wysokiej jakości rękawice motocyklowe, wyprodukowane z zastosowaniem najnowszych technologii. Są one świetną propozycją dla osób szukających jakości w przystępnej cenie.
Tabela rozmiarów
Rozmiar | ①Długość (cm) | ②Obwód (cm) |
S | 19,5 | 20-21 |
M | 20 | 21-22 |
L | 20,5 | 22-23 |
XL | 21 | 23-24 |
2XL | 21,5 | 24-25 |
Cechy produktu
Opinie
Jeśli dodałeś/-aś recenzję, a nie pojawiłą się na liście, być może oczekuje na moderację.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Nie weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.