Producenci
Pytania i odpowiedzi

Rejestracja

1.Co mam zrobić gdy zapomniałem hasła?

W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy kliknąć w napis „zapomniałem hasła” i podać swój adres e-mail, który był użyty w procesie rejestracji. Na podany adres wysłane zostanie nowe hasło.

2.Czy muszę rejestrować konto aby dokonać zakupów?

Nie. Rejestracja konta jest dobrowolna i nie jest wymagana do złożenia zamówienia. Pamiętaj jednak, że założenie konta w sklepie wiąże się z wieloma przywilejami takimi jak brak konieczności ponownego wprowadzania danych przy kolejnych zakupach, możliwość monitorowania w dowolnym momencie stanu realizacji Twojego zamówienia, otrzymywanie informacji o nowościach, promocjach, wyprzedażach.

Zamówienia

1.Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak. Zamówienia można składać pod numerami telefonu (058) 340 00 02 lub 698 592 600

2.Czy mogę wycofać złożone zamówienie?

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. Nie ma możliwości wycofania złożonego zamówienia. O rezygnacji można nas poinformować drogą mailową - informacja ta spowoduje wstrzymanie wysyłki, jeśli paczka jeszcze nie została wysłana.

3.Czy mogę dokonać zmian w swoim zamówieniu?

Chęć zmiany zamówienia należy zgłaszać jak najszybciej drogą mailową pod adresem sklep@husar-moto.pl. Jeśli paczka nie została jeszcze wysłana przekazane przez Państwa zmiany zostna wprowadzone do zamówienia.

4.Jeśli zamówię dwie rzeczy, ale osobno, to czy mogę je otrzymać w jednej paczce?

Wszystkie zamówione rzeczy na taki sam adres wysyłane są jedną paczką. Wyjątek stanowi sytuacja kiedy wielkość zamówionych przedmiotów przekroczy maksymalny rozmiar paczek dostępnych w wysyłce do paczkomatów InPost. W takim przypadku zamówienie zostanie zrealizowane w kilku paczkach osobno.

5.Czy mogę osobiście odebrać swoje zamówienie w siedzibie Państwa firmy?

Tak. Zamówienia można odbierać w oficjalnym sklepie marki Husar mieszczącym się pod adresem: 

Sklep motocyklowy Motonita

Grunwaldzka 487B

80-309 Gdańsk

6.Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę?

W chwili obecnej nie ma możliwości wysyłki towaru poza granicę Polski.

Wymiany i zwroty towarów

1.Czy mogę zwrócić zakupiony towar?

W ciągu 14 dni od momentu odbioru towaru każdemu Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy sprzedaży bez podania przyczyny zwrotu.

2.Czy zakupiony towar mogę wymienić na inny?

Tak. Istnieje możliwość wymiany towaru na inny rozmiar lub model. W takiej sytuacji należy odesłać towar na adres sklepu motocyklowego Motonita ul. Grunwaldzka 487B 80-309 Gdańsk wraz z dołączonym formularzem wymiany i danymi do wysyłki zwrotnej. 

3.Kto ponosi koszt wysyłki towaru w przypadku wymiany?

Koszt wysyłki zwrotnej w przypadku wymiany towaru ponosi kupujący. 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl